W związku z realizacją projektu „Kierunek Przyszłość – Starachowicki Program Rozwoju Lokalnego”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 (85%) oraz budżetu państwa (15%) z Programu „Rozwój Lokalny”, przystapiliśmy do prac nad przygotowaniem i wdrożeniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice. Do jego optymalnego opracowania, niezbędne jest dokonanie ocenu diagnozy stanu marki Starachowice i jej postrzegania przez różne grupy odbiorców. 

W tym celu wykonawca zadania, firma APLAN MEDIA sp. z o.o., przygotowała ankietę, o której wypełnienie serdecznie Państwa prosimy. 

LI 10 02 2023 v2

Czy zastanawialiście się, jak postrzegamy Starachowice?
 
Jak widzą je nasi dziadkowie lub ich wnuki?
 
Co o Starachowicach sądzą nasi przedsiębiorcy?
 
A czego jeszcze nie wiedzą o nich turyści?
 
Dowiedzmy się!
 
Pragniemy poznać różne punkty widzenia związane ze Starachowicami. Dzięki temu dowiemy się, w jaki sposób najlepiej zaprezentować wizerunek naszego miasta w nowej identyfikacji wizualnej.
 
Zapraszamy do wypełnienia ankiety.
 
Odkryjmy wspólny mianownik Starachowic!
 
 ↓ ANKIETA - kliknij w poniższy odnośnik ↓
 

Przedmiotem zlecenia jest kompleksowe opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta Starachowice, który powinien uwzględniać specyfikę miasta, potencjał turystyczny i gospodarczy Starachowic oraz powinien wskazywać na nowoczesne, rozwijające się miasto.

W ramach zadania wykonawca opracuje m.in. znak marki, logo, hasło promocyjne, a także Księgę Systemu Identyfikacji Wizualnej.

Więcej o SIW można przeczytać w tym miejscu.

Autor: Tomasz Porębski