Informujemy, że od 13 lutego pracownicy Urzędu Miejskiego doręczają mieszkańcom miasta Starachowice decyzje podatkowe na podatek od nieruchomości, podatek rolny lub podatek leśny na 2023 rok.

Decyzje doręczane będą do końca lutego br. Prosimy o zrozumienie, gdy pracownik zapuka do drzwi w godzinach popołudniowych, w sobotę lub w niedzielę.

W związku z doręczaniem decyzji podatkowych, Referat Podatków i Opłat wyjaśnia, że zgodnie z art. 148 § 1 ustawy Ordynacja podatkowa, pisma doręcza się osobom fizycznym pod adresem miejsca ich zamieszkania albo pod adresem do doręczeń w kraju.

Adres zamieszkania oraz adres do doręczeń, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, podawany jest przez podatnika, przy składaniu Informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych (IN-1).

W celu prawidłowego kierowania korespondencji, prosimy o pisemne zgłaszanie zmian adresowych do Referatu Podatków i Opłat Urzędu Miejskiego w Starachowicach.

Autor: Anna Pocheć
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.