Usługi wirtualnego biura umożliwiają przedsiębiorcom zyskanie atrakcyjnego adresu dla swojej firmy, np. w Warszawie w Śródmieściu, bez ponoszenia wysokich opłat wynajmu lokalu. Jest to świetny sposób na zbudowanie solidnego wizerunku marki, wiąże się także z innymi korzyściami. Na czym dokładnie polega i kiedy powinno skorzystać się z takiej opcji?

Czym dokładnie jest wirtualne biuro w Warszawie?

Decydując się na wirtualne biuro w Warszawie, klient otrzymuje do swojej dyspozycji adres w atrakcyjnej lokalizacji – w Śródmieściu, na ul. Marszałkowskiej 58. Mieści się tam elegancka kamienica, w której znajduje się przestrzeń biurowa, sekretariat oraz wyposażona sala konferencyjna. Wybierając usługi biura wirtualnego, klient nie wynajmuje lokalu, dlatego nie ponosi wysokich kosztów – może za to wykorzystać adres w Warszawie do rejestracji swojej działalności, do korespondencji firmowej, a także w celach reklamowych.

Usługi to także profesjonalna obsługa, która umożliwi klientowi swobodne prowadzenie firmy na odległość. Zalicza się do nich obsługa korespondencji, jaka będzie przychodziła do klienta, a także doradztwo prawne i możliwość wynajmu sali konferencyjnej z pełnym wyposażeniem.

Klient może wybrać spośród czterech pakietów na wirtualne biuro w Warszawie: http://biurokamienica.pl/wirtualne-biuro-warszawa-srodmiescie/. Każdy z nich umożliwia korzystanie z adresu w Śródmieściu, różnią się jednak usługami dodatkowymi, co pozwala dobrać odpowiednią opcję do swoich potrzeb i oczekiwań. Najprostsza opcja obejmuje odbiór korespondencji klienta oraz jej przechowywanie, natomiast najbardziej rozbudowany pakiet to:

  • odbiór korespondencji klienta,
  • potwierdzenie otrzymania przesyłek w dniu ich odbioru drogą e-mailową,
  • skanowanie zawartości listów i przesyłanie ich drogą e-mailową do klienta,
  • wysyłka zbiorcza wszystkich przesyłek do klienta raz w miesiącu,
  • 2 godziny obsługi prawnej, świadczonej przez kancelarię,
  • możliwość korzystania z sali konferencyjnej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, klient jest zawsze na bieżąco ze swoją korespondencją – mimo, że znajduje się pod innym adresem, niż jego firma, otrzymuje zawiadomienie o wszystkich przesyłkach i nie pominie żadnej ważnej umowy ani faktury. Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej w cenie pakietu to również bardzo atrakcyjna opcja, pozwala bowiem organizować spotkania biznesowe na bardzo wysokim poziomie – co ważne, pod adresem, pod jakim funkcjonuje firma.

biuro wirtualne i różne sytuacje

Kiedy wirtualne biuro w Warszawie Śródmieściu jest najkorzystniejszym rozwiązaniem?

Z usług wirtualnego biura korzystają najczęściej niewielkie firmy, dla których adres w centrum Warszawy jest sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów oraz zbudowanie solidnego, spójnego wizerunku marki. Jest to najlepsza opcja również dla freelancerów oraz start-upów, nie wiąże się bowiem z wysokimi kosztami, a przynosi duże korzyści. Można dzięki niej uniknąć wysokich opłat czynszowych oraz pozostałych kosztów wynajmu własnego lokalu, który na początkowym etapie działalności może być dla wielu przedsiębiorców nieopłacalny. W ten sposób można pracować np. z domu, posiadając przy tym atrakcyjny, budzący zaufanie klientów adres, który wyróżni markę na tle konkurencji.

Biuro wirtualne w Warszawie to również rozwiązanie dla każdej firmy, która nie potrzebuje przestrzeni biurowej na co dzień, np. dla przedsiębiorstw, w których zatrudnione osoby pracują zdalnie.

Jakie korzyści odnosi firma, korzystająca z biura wirtualnego w Warszawie?

Do najważniejszych zalet takiego rozwiązania należy wspomniany aspekt wizerunkowy dla firmy. Biuro wirtualne pozwala jej zyskać atrakcyjny adres w Warszawie na Śródmieściu, obok największych i najbardziej rozpoznawalnych marek. Centrum stolicy, w tym Mokotów, Bielany, Praga Południe, Wola czy Ochota, kojarzone są z firmami, które odniosły duży sukces, dlatego powiązanie marki z taką okolicą pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Dodatkową korzyścią są oszczędności dla przedsiębiorstwa – może ono zyskać prestiżowy adres bez ponoszenia kosztów wynajmu, szczególnie wysokich w tak atrakcyjnej okolicy. Koszt wirtualnego biura jest niski – jest to najtańsza opcja uzyskania korzystnej lokalizacji dla marki.