Poznaj cechy dobrze zaprojektowanej strony internetowej dla firmy

Zaprojektowanie oraz stworzenie profesjonalnie wyglądającej i przyjaznej dla użytkownika witryny internetowej jest sporym wyzwaniem. Firmy projektujące strony internetowe stają przed odpowiedzialnym zadaniem – muszą stworzyć witrynę uwzględniając zarówno potrzeby odbiorców, a więc potencjalnych klientów, ale również pamiętać o tym, aby taka strona www realizowała cele biznesowe firmy. Jakie więc cechy powinna posiadać dobra strona internetowa sygnowana marką przedsiębiorstwa, aby spełniać oba te kryteria?

Kluczowe informacje ułatwiające kontakt

Firma 48 Media od wielu lat projektuje oraz tworzy strony internetowe uwzględniając potrzeby firm oraz ich klientów. Tworzenie stron www dla firm jest jedną z ich popularniejszych usług, ale zajmują się również promocją firm w internecie.

Bez wątpienia strona internetowa musi dostarczyć bardzo konkretne i potrzebne dla potencjalnego klienta informacje. Podstawowym elementem pod tym względem są dane kontaktowe takie jak numery telefonu do firmy, adres siedziby i sklepów firmowych, adresy e-mail, a także linki do innych stron na których firma prezentuje swoją ofertę, na przykład profil firmowy w serwisie społecznościowym. Dość częstą praktyką są wszelkiego rodzaju formularze kontaktowe dostępne bezpośrednio z poziomu strony www. Jest to świetna zachęta do tego, aby wygodnie wysłać wiadomość z pytaniem o ofertę na skrzynkę e-mail przedsiębiorstwa.

Łatwa do obsługi

Potencjalny klient będzie chciał szybko i sprawnie dotrzeć do interesującej go informacji. Jeśli przed tym powstrzyma go skomplikowana w obsłudze i zrozumieniu strona www to zapewne spróbuje odnaleźć te informacje na innej stronie, a do tego nie można dopuścić. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na to, aby główne menu strony było czytelne i proste w taki sposób, aby ktoś kto po raz pierwszy ma do czynienia z daną stroną mógł po pobieżnym spojrzeniu wiedzieć w co kliknąć, aby uzyskać spodziewany efekt.

Nawoływanie do działania

Strona www, aby realizować cele firmy powinna być nastawiona na to, aby interaktywnie odpowiadać na potrzeby klientów, a dzięki temu realizować założony plan biznesowy. Pod opisem danego produktu klient może znaleźć przycisk „dodaj do koszyka” lub formularz z przyciskiem „wyślij zapytanie o produkt”, a może „zostaw swój e-mail, skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować Ci najlepszą ofertę”. Tego typu moduły są elementem każdej nowoczesnej strony nastawionej na to, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorcy.