W dniu 31.08.2018 r. zostało wszczęte postępowanie pn.: Część I „Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Starachowice wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury”. Część II „Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne i instytucje kultury Gminy Starachowice”.

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Starachowice wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Starachowice wraz
z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, w tym:
a) od kradzieży z włamaniem i rabunku,
b) przedmiotów szklanych od stłuczenia;
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych użytkowanych przez jednostki organizacyjne i instytucje kultury Gminy Starachowice.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadacza pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie AUTO CASCO pojazdów mechanicznych,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych,
4) ubezpieczenie Assistance pojazdów mechanicznych,
5) ubezpieczenie Zielona Karta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-II zawierają załączniki do SIWZ.
Termin realizacji na części I i II zamówienia: od dnia 01.10.2018 r. do dnia 30.09.2021 r.

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej bip.um.starachowice.pl.

Autor: Edyta Hamera
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.