W dniu 10.12.2020 r. zostało wszczęte postępowanie pn. „Wykonanie ul. Stalowników wraz z oświetleniem”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ul. Stalowników wraz z oświetleniem tj.

1. wykonanie:

wycinki drzew o śr. 16-25 cm w ilości 5,00 szt.,

karczowaniu krzaków i poszycia w ilości 0,10 h,

podbudowy z doziarnieniem kruszywem 0-31,5 gr. 8 cm,

warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm KR2 w ilości 1 408,00 m2,

nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 4 cm ruch KR2 w ilości 1 408,00 m2,

zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w ilości 60,00 m2,

2. ustawienie:

krawężników betonowych o wym. 15x25x100 cm na ławie oporowej C12/15,

wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralnej gr. 4 cm ruch KR2 w ilości 1 408,00 m2,

3. montaż:

linii napowietrznej przewodem oświetleniowym typu AsXSn 2x25 mm2 w ilości 0,170 km,

słupów oświetleniowych w ilości 4,00 szt.,

opraw oświetleniowych na wysięgnikach słupowych w ilości 5,00 szt.,

skrzynek bezpiecznikowych słupowych w ilości 5,00 szt.,

uziemienia słupów bednarką FeZn 2x4 w ilości 12,00 mb.

Termin realizacji zamówienia – wymagany – do dnia 30.06.2021 r.

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej bip.um.starachowice.pl

Autor: Dorota Skwarlińska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.