W dniu 04.12.2018 r. zostało wszczęte postępowanie pn. „Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice w 2019 r.”


Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni bitumicznych na drogach zarządzanych przez Gminę Starachowice w niżej określonym zakresie:
1. Konserwacja i bieżące utrzymanie 1m2 nawierzchni bitumicznej masą z otaczarki przy grubości średniej warstwy 6 cm: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 2300 m2 – maksymalna 3300 m2;
2. Konserwacja i bieżące utrzymanie 1m2 nawierzchni bitumicznej masą z recyklera przy grubości średniej warstwy 6 cm: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 700 m2 – maksymalna 1000 m2.
Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z dokumentem pn.: „Szczegółowa Specyfikacja Techniczna”. Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w mieście Starachowice za pomocą mieszanki mineralno – bitumicznej z recyklera i otaczarki” – załącznik Nr 1 do SIWZ.

Termin realizacji zamówienia – wymagany – do dnia 31.12.2019 r.

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej bip.um.starachowice.pl.

Autor: Edyta Hamera
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.