UM Starachowice: Wsparcie Gminy w usunięciu azbestu
Uwaga właściciele wyrobów i odpadów azbestowych już od 15 stycznia rusza nabór wniosków na 2024 rok.
Referat Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach informuje o możliwości skorzystania z pomocy w realizacji prac związanych z usuwaniem wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Starachowice.
Z pomocy mogą skorzystać właściciele nieruchomości, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, będące właścicielem budynków mieszkalnych, gospodarczych i pomocniczych, wykorzystywanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej, oraz właściciele lub zarządcy budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie miasta Starachowice.
Pomoc polega na jednorazowym pokryciu kosztów usługi polegającej na:
- demontażu wyrobów zawierających azbest wraz z transportem i unieszkodliwieniem na przystosowanym składowisku powstałych odpadów,
- usunięciu i unieszkodliwieniu na przystosowanym składowisku zdeponowanych na posesji odpadów.
Usługa ta będzie świadczona przez firmę, z którą Gmina Starachowice podpisze umowę.
Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy powinny złożyć stosowny wniosek wraz z załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.
Termin składania wniosków upływa z końcem lutego br.
Szczegółowe informacje dot. pomocy i druki wniosków dostępne są w Referacie Ochrony Środowiska, w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Starachowicach oraz tutaj.
Autor: Eliza Strzelec
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Urząd Miejski w Starachowicach, starachowice.eu/aktualnosci/9708-wsparcie-gminy-w-usunieciu-azbestu
Autor: krystian